onsdag 7. september 2016

Hjemmelaget Kommode

Denne helgen var jeg på Trøndersaksa , Trondheim.
Var på kurs lørdagen å laget noen tags , men på kvelden var jeg litt tom for ideer
så jeg bestemte meg for å google litt. Plutselig dukket en slags kommode opp ,
den var så søt og stilig samt virket til å gi en real utfordring.
Challenge accepted !
Så her kommer min lekre kommode som jeg har laget helt selv uten mal,
metallpynt er kjøpt hos Korthobby :-)

Med blitz ! 

Uten blitz ! 

Tannbørste og saksesett i metall, cola flaske i plastikk og vakre tulipaner på sideveggen.

Saks og kam i metall, vakker blomst i foam og ett speil laget av ramme og metallark.

Bilde tatt fra siden, dekorert med design ark. Toppen av speilet er blomster borde i metall.
I skuffen har jeg laget ett smykke selv, som en del av gaven :) 

Her er smykket jeg har laget. 


Håper dere liker kommode kortet mitt :) 







5 kommentarer:

  1. Så lekker kommode :) Utrulig artig med alle de detaljene :) Tusen takk for at du deltar i utfordringene vår . Hilsen fra DT May Grethe hos Korthobby

    SvarSlett
  2. Se der ja. Kommoden ble jo kjempeflott, med masse flotte deltajer fra Korthobby, som passet perfekt inn.
    Takk for at du deltar i utfordringen.

    DT-Korthobby - Kjersti

    SvarSlett
  3. Så at Eva Marie hadde fremsnakket deg inne hos Nordsalten Hobbyklubb, så da måtte jeg jo inn og titte.. Og WOW, jeg er glad jeg gjorde det.. Den her er jo vannvittig flott. Også uten mal da gitt. Da har du jo et naturtalent for slike ting som det her, og jeg gleder meg til og se mer av deg etterhvert :-)

    SvarSlett