tirsdag 17. september 2013

Prøvde noe nytt

Her prøver jeg på noe nytt, som sagt tidligere så var jeg på Trøndersaksa å handlet inn litt forskjellige saker og ting. Så dette innlegget handler mest om de tingene jeg kjøpte meg der.
Her beskriver jeg ikke hvordan dette ble laget i detalj,så det er bare å spørre om du lurer på noe.
Under bildene som kommer her på rekke og rad beskriver jeg hva jeg har gjort sånn smått.
Håper dere liker det :-)



 Her er innsiden på kortet, en søt pusekatt på venstre side og flott rammedie + noe nytt jeg kjøpte på Trøndersaksa. Rammedies'en er ment for teksten til de du gir kortet til.
 Denne pusekatten spraymalte jeg i lilla, brukte en kattepus sjablong og sprayet på akvarell papir med Dylusions ink spray i fargen crushed grape !

 Rammedie som i Spellbinder, kjøpt hos Sandrine på Hobbymagneten, ble stor stas da denne kom i posten.
Flotte kanter, enkle og lage å perfekt som ramme eller til å skrive en hilsen inni.
Under er det en Vintaj Deco Etch dobbel(dvs motiv på begge sider), Sizzix die men kjørt gjennom i Cuttlebug med rubbermat under. Det ble ett søtt ekorn som spiser på en nøtt under ett nøttetre.
For å få frem fargene malte jeg over med Distress stempelpute Vintage Photo.


Kortets front side. Ett stempel jeg kjøpte meg på Trøndersaksa som jeg syns var såååå nydelig !
Blomster dekor og halvperler (10mm og 5mm). Bakgrunnen på papiret kjøpte jeg også i sånn minipaper bunke, limte det på ett kort som dekket alt i kantene. Ordnet stemplet på akvarell papir så jeg fikk brukt akvarell blyanter på figuren. Små mini bling hjerter i kantene og rammediesen som jeg brukte inne i kortet men her ble det på rød kart.
Håper dere likte det dere fikk se nå, bare sånn kjapp kort laging som jeg selv så meg fornøyd med :-)

Ris & Ros mottaes med Takk, Dette kortet er til salgs :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar