tirsdag 1. oktober 2013

Avskjedskort til Kollega

Her laget jeg ett avskjedskort til en kollega.
Jeg har jobbet som vikar via Manpower innen Renhold på Hovde Bygget i over ett år.
Denne fredagen som var, 27 okt, så gikk desverre mitt vikariat ut.
Dermed så ble dette min sistre dag sammens med verdens beste kollegaer på Hovde, og jeg laget da ett kort til verdens beste Kollega Berit.
Hun er en fantastisk sprek dame, blid og trivelig å jeg kommer aldri til å glemme min tid sammens med henne og de andre flotte damerne på Teamet.
Vi har ledd sammens, grått sammens, slitt sammens og hatt det aller tiders sammens.
Gått igjennom både vondt å godt sammens men aldri hatt en eneste krangel oss imellom.
Laila er også en dame jeg aldri vil glemme, hun jobbet en del sammens med oss både ifjor og på nyåret.
Desverre ble hun sykemeldt men har alltid vært en del av oss, kommer til å savne hele gjengen.
Laget ett kort for Laila også men det kommer ikke før neste blogg, imorgen altså.
Håper på å få komme tilbake til dere damer, dere vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt !!

Dette kortet laget jeg med både tårer og glede, innskriften kommer ikke da den er personlig.
Kortet ble laget med akvarell papir, akvarell blyanter, cuttlebug,rammedies, blomster, perler og forskjellig kartong papir.
Laget med min nye Tilda som jeg er veldig glad for å endelig fått brukt.
Detaljene rundt dette kortet blir så langt, så det holder med ett bilde :-)

Ris & Ros mottaes med stor Takk :-)
Ikke til Salgs !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar